Friday, June 20, 2008

the land below the wind...

huh? land below da wind? kalo dimelayukan jadi ler negeri di bawah bayu.. hurmm... kn sedap negeri di bawah bayu lagi... oh-my-GOD! what? sabah? i'll b furtherting my study in universiti malaysia sabah.. industrial chemistry... huhu.. da 1st nite i found out i got sabah i cried my heart out... isk2.. it feels like... urm.. mcm kne hempap ngn batu.. sakitnyer jiwaku tyme tu.. xpnah2 kluar perak.. skali dapat..pergh!..sabah terus... padan muke aku gk tyme tu... dh dok gatai merenyam plih course 2.. huhu.. but then, da next day.. alhamdulillah.. i'm starting 2 finally grab da fact da path dat lies in front of me.. that is 2 go 2 sabah.. ''tu yang ALLAH tetapkn utk aku.. maybe 2 yg tbaik utk aku..'' tu je kate2 yg bleh aku ucapkn utk diri aku utk mngubat hati yg lara ini.. hehe...

''ya ALLAH, berilah aku kekuatan untuk menghadapi semua cabaranMu... teguhkanlah iman dan pendirianku agar ku tak tersasar jauh dari landasanMu ya ALLAH...''

No comments: